det är snart ett år sedan,




Det är helt sjukt vad tiden ska gå snabbt,
det är snart ett år sedan som jag träffade denna underbara prins,
jag har alltså snart haft ett helt år som jag har tillhört denna underbara personer,
och jag vet att vi inte alltid har haft det så bra mellan oss, men trotts våra brister och motgångar så lyckas vi att klara oss ur dom tillsammans,
vi hör nog ihop tror jag ,
jag lärde mig en sak för ett tag sedan, det var någon som sa såhär " det är enbart den som man älskar som kan få en att gråta" .. och det är så sant,
jag kan gråta för minsta lilla för denna killen, och det är bara för att jag älskar han så sjukt mycket och jag är alltid så rädd att förlora honom,
Jag har aldrig kännt såhär för en kille innan, det är underbart!
så mycket som man hinner göra tillsammans på ett år, vi har varit på släktmiddagar, vi har sett ett antal bio filmer tillsammans, jag har kollat på hans matcher och fått en och annan slängkyss när han gör mål, vi har alla möjliga filmkvällar, vi har träffat varandras kompisar och gjort en hel del med dom, vi har haft mysiga dagar tillsammans, vi har hunnit bråka om dom mest löjliga sakerna som finns, vi har hunnit göra slut och vara ifrån varandra i en månad, men ändå så har vi hittat tillbaka tillvarandra,

månaden utan honom det var hemskt, försökte att inbilla mig att han inte är något för mig och att jag kan leva utan honom, och när man inbillar sig själv en sak länge så tillslut så tror man på det, tills att jag träffade honom igen, då funkade det inte mer,
det ska nog vara vi.. eller jag vet inte men det är det som känns rätt just nu och har nästan gjort det i ett år.

Bråken är något som jag inte kommer skriva om här, för det är mellan mig och honom om man säger så..
jag ångrar alla bråk det gör jag, men bråken gör oss starkare, det är kanske svårt att se nu men det kommer , vi kommer varandra närmare pågrund av bråken,
och jag är nog en människa som måste bråka! ( inget att vara stolt över)
och jag tror att alla par har sina brister och bråk, det tror jag verkligen , jag tror inte att vi är dom ända..
jag tror inte det ..

Ja allihop, jag är som nykär igen..
allt är perfekt nästan med denna kille,
han är rolig, snäll, underbar, han är FIIIIIIN, det finns bara ett ord som kan beskriva honom och det är fantastisk..
för det är fanochmed vad denna kille är..

Love lift us up where we belong,
love will keep us alive,
when i need ju i just close my eyes and im with you,
it´s us against the world,
you are the worlds greatest ! <3


Jag älskar dig, Alex <3


Kommentarer
Postat av: Sophia

Fin text. Det är ni, så är det bara.

Hoppas han får läsa den texten någongång.

Puss på dig gumman! <3

2008-08-17 @ 19:48:51
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: ellinoer

Du är för söt <3 Law ya.. (och det gör alex också) <3<3<3

2008-08-18 @ 01:58:35
Postat av: Emelie

så sött. <3 Hoppas jag hittar min prins ;D

2008-08-18 @ 22:32:52
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0