tidigt upp och iaf...

Idag har man stigit upp väldigt tidigt!
om man säger jag och jag är verkligen inte van vid att stiga upp tdiigt märker jag ,
för att under sommarlovet så tycker jag ändå att jag har varit uppe i någerlunda god tid..
jag har inte stiigt upp så sent som jag gjorde förra sommaren,
förra sommaren så kunde jag stiga upp mellan 2-3 på eftermiddagen, men denna sommaren så har jag varit uppe vid tolv och ett och det tycker jag ändå är bra,
för att då är det inte så svårt att vänja tillbaka mig till skol tid,
men idag så märkte jag att det verkligen kommer att bkli hur tufft som helst att vänjatillbaka mig ..-
en liten kille kom och väckte mig i dag tjugo i tio!
shit tänkte jag , och jag gick ändå och la mig halv tolv igår..
och jag ärändå hur trött som hellst nu..
det är verkligen hemskt....

Iaf.. jag vill bara säga att jag är så trött på att vara secondhand kompis,
asså det finns verkiogen inget som är värre.. antingen så är man vän med någon och då behandlar man kompisen som en riktigt vän och inte som någon som kommer till en när dom själv känner för det..
ahhhh...
jag vet inte om ni förstår vad jag menar med secondhand kompisar..
men jag vill ändå tacka Marie för att hon har hjälpt mig med detta!
jag är sjukt glad för att jag har henne!

Iaf.. Idag så kommer Emelie hem ifrån Paris!
ÄÄÄNNTLIIIGGEEEEEEN! har saknat henne så mycket..


Kommentarer
Postat av: Sophia

Bra blogg, fortsätt på gumman! <3

2008-08-08 @ 12:12:21
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vet exakt hur du känner, men jag vet vem som är mina riktiga vänner och du o Josefine är en av dom! ÄLSKAAR ER ! :D<333

2008-08-08 @ 20:26:08
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Hehe....det va väll inte tidigt...=) Casper ville ju väcka dig också =) Kunde vatt värre han sov själv till 9.30

2008-08-08 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0