jullov..

hiten tills så jag har jag verkligen haftf ett bra lov,
träffat många med vänner, filmkvällar, sova övernätter,
långa nätter vid datan, fikor med dom flesta och stan förståss..
och det är så ett lov för mig ska se ut,
och det härliga är att det inteär över än, jag kommer att hinn amed så mycket mer,
och det är glädje på hög nivå..

en annan sak som är glädje på hög nivå det är att min älskade alex är hemma igen,
har saknat honom såå sjukt, och jag har fortfarande inte träffat honom och det suger..
saknar honom alltså fortfarande,
tihih! 

jag saknar öven min vän Sophia som är bortrest,
och jag vet att vi inte har träfffats  på länge,
men du kommer alltid att vara den bästa för mig,
hoppas att du vet det..! <3

Jag har en del saker att ta hand om detta lovet när det gäller vissa vänner,
det är dags att den gamla Louise kommer tillbaka, hon som inte tog skit,
och sa som hon tyckte och tänkte,
och tro mig hon är på god väg tillbaka,
underbart .. !

aaja,
dags att sova mina vänner ..!
efter denna uppdateringen av mitt lov,
tihih !

nattinatti..vänner ! :)

Kommentarer
Postat av: kusinen

fiiin blogg du fått....ska göra om min lite sen med (o ev skaffa lösen)

2008-12-28 @ 11:26:31
URL: http://malincasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0