likheten mellan oss,

har du någon gång fastnat för en serie som du verkligen inte kan släppa,
du blir liksom känslig när du ser den just för att du vet att dem har så rätt
dom som har gjort serien,
kärleken som finns där i serien har verkat så löjlig på något sätt,
den har liksom inte funnits i verkligen, utan det är bara något som finns i en serie,
du kan ha kännt att du är avundsjuk för att det alltid är så bra i den serien,
allt löser sig alltid på bästa sätt, det är aldrig något som blir helt förstört.

Jag har iaf varit denna personen, och det kom jag fram till idag!
jag är den personen som har fastnat för en serie som jag verkligen
älskar, jag ser den hela tiden och den speglar verkligen mitt humör,
om det är br ai serien då har det blivit bra för mig och om det är mindre
bra då är det mindre bra för mig.
Idag så insåg jag en mycket konstig sak,
jag är väldigt lik en av huvudpersonerna, denna tjej känner jag igen mig i verkligen.
Det är läskigt.
Tjejen som är en av huvudpersonerna hon är väldigt ärlig, hon säger alltid precis vad hon
tycker och tänker, men hon tänker inte på va koncevensen kommer att bli ,
hon är även en person som har mycket lätt för att bli svartsjuk på den som hon älskar
om han ar hittat en ny, hon blir på något sätt otrevlig mot hans nya.
Hon är även en person som verkligen blir otrevlig mot den personen som hon känner sig
hotad mot, om det är en person som hon verkligen är svartsjuk på som kanske har det som
hon aldrig har, eller så kan det vara dom jag skrev innan killen du älskars nya, detta kan även
vara en av hans vänner.
Personen är också mycket känslig men öppnar sig inte för vem som hellst,
utan hon har en person som hon berättar allt för dom andra får tvinga det ur henne.

Nu kommer jag till varför jag känner igen mig i henne,
jo jag är väldigt ärlig jag med, jag säger precis vad jag tycker och det har jag fått många
dåliga koncekvenser för , men ändå så fortsätter jag med att göra det.. Jag antar att det är
så jag är!
Jag är även en mycket svartsjuk person, är det någon som har det där lilla som jag vill ha
då blir jag svartsjuk och då blir jag oftast otrevlig mot den personen,
samma sak är det när det gäller killen som jag älskar,
när vi gjorde slut då gjorde jag samma som henne insåg jag idag,
jag hade aldrig sett programet innan men nu såg jag det och insåg att vi reagerade på samma sätt.
Jag blir otrevlig och jag vågar inte inse att det är så att jag verkligen är svartsjuk.
Jag är också mycket känslig, jag öpnnar inte mig för vem som hellst utan det ska vara någon som jag vet
 att jag kan prata med som inte skrattar åt mig.
det är en sån person som jag är, och jag har insett att jag är inte ensam om att vara denna person,
och det känns skönt om något!

tänk efter,
du är kanske också lik någon som du inte har insett innan,
det är bra, för det kan bli din förebild!

Kommentarer
Postat av: Juulia :)

Nu vill jag se det, såå jag med kan känna igen dig i det, och kanske vem vet. mig med :P :) kom ihåg att jag älskar dig mer än mycket !!

2008-12-20 @ 13:08:03
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0