ny metod eller?

att folk sviker och att folk bedrar det är nog något som vi alltid kommer att få leva med,
det är nog alla på denna planeten som någongång har blivit sviken eller sårad,
och vi har nog alla kännt att nu går det neråt,
alla jag gör blir fel allt jag rör blir fel, också vet man inte vad man ska göra åt det,

Jag har själv varit med om detta,
där allt har kännts fel, det var faktiskt nu nyligen jag visste inte om det var rätt
skola som jag hade valt, det kändes som att jag inte passade in, det var så mycket som jag
kände inte passade mig.
Jag har verkligen varit nere över detta, och jag har inte vetat vad jag ska göra åt det,
jag har inte velat byta skola för att jag tycker ju om Jensen och jag har ju mina nya kompisar där,
och jag orkar förändra mig för andra,
jag har alltså varit allmänt negativ till allt.

Men så läste jag om det i tidningen för ett tag sedan om just vad man ska göra när man är nere i
en sådan period, dom drog upp expemel som att man hade gjort slut med sin kille, eller hade det jobbigt
hemma eller i skolan.
och där stod det att börja att tänka på sömnen, att sova ordentlig det påverkar allt runt om oss.
och negativ som jag var vid detta tikkfälle så tänkte jag att det funkar ALDRIG!
men jag provade ändå,
och heö förra veckan så har jag gått och lagt mig i god tid och jag har sovit upp till 10 timmar varje natt,
och det har gjort susen,
nu är jag helt plötsligt positivt till det mesta,
i skolan så ger jag det en andra chans och jag har insett att alla människor förändras någon gång
så det kan jag också göra, jag kan liksom anpassa mig till hur det är i skolan för då tror jag att jag också kommer att trivas,
jag började tänka att om jag får dåligt på ett prov så gör det inget sålänge som jag har gjort mitt bästa,
och jag började att blil allmänt positiv till allt runt om mig,
och nu är faktiskt allt bättre,
det tog en vecka käre läsare!

alla kan göra detta,
alla har tid till att sova !
Det kan göra susen.
bara ett tips såhär inför julen ! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

åh vad jag tycker om dig och din blogg, fina!

2008-12-14 @ 21:12:08
Postat av: Julia (:

trudilutt :) tack för att du är så bra!

2008-12-14 @ 21:23:29
URL: http://juliacasspe.blogg.se/
Postat av: Julia (:

trudilutt :) tack för att du är så bra!

2008-12-14 @ 21:23:47
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0