tiden går fort,

nu har vi snart gått klart den första terminen i ettan,
och jag kan inte fatta det, tiden har gått så snabbt verkligen och det har hunnit hända så mycket.

För mig så har denna terminen verkligen varit en utmaning för mig,
jag har gått min första termin utan min syster brevid mig , och det känns bra
men ändå inte. Man är ju van vid att ha henne brevid sig!
Jag har haft mina första prov, vi hade dock inga prov på min gamla skola förutom Nationella,
och det har också varit en utmaning, jag har fått ta några sämre brtyg men samtidigt några bra betyg,
nya kompisar har jag också fått denna terminen, och det har hänt mycket med dom också både på
gott och ont, detta är nog bra för att jag har lärt mig att man verkligen inte kan gå ihop med alla.
och det är nog meningen att man inte ska det heller, i guess!
Jag har även insett nu när det har gått en termin sedan jag slutade på Vittra vilka som var ens äkta vänner där,
och vilka som har gått vidare med sitt liv och lämnat Vittra bakom sig. Inget av det är fel, för att jag tror att innom oss
så har nog alla gått vidare ifrån grundskolan.
Nya lärare har också varit en enorm utmaning, vissa lärare är inte alls som man hade förväntat sig att dom skulle
vara, och även här så har man lärt sig vilka lärare som man går ihop bättre med än andra.
Betygen kommer ju också för min del nu till jul, och jag får betyg i tre ämnen histoia A , Samhäll A  och Englska A och vi får väl se hur det går i dom ämnena. Förhoppningsvis så går det bra!
Privat ( alltså utanför skolan) så har allt också gått bra faktiskt,
vi fick en uppgift igår som vi skulle tänka på det som hade gått mest bra denna terminen privat,
det skulle vara något som man inte trodde skulle gå bra men som ändå gick det,
och jag tänkte på alex.
Jag trodde aldrig att det skulle bli han och jag igen,
men det blev det och det har räddat mig i många nergångar denna terminen!

ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: S

<3

2008-12-12 @ 04:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0