bästisar...

Jag har kommit in i en period nu där jag saknar så många personer som man umgick med innan ,..
eller iaf personer som man kanske umgås med nu men som verkligen inte är den samma som förr.
det är verkligen jätte jobbigt !
Jag kommer inte att nämna något namn för den som det handlar om kommer att inse att det är till dom.. 
Det som jag kan sakna som mest det är alla kvällspromenader, alla kvällar där vi inte gjorde något mer än att skrattade, alla dagar då vi hade våra depp dagar, och såfort någon var deppig så kom man till dom och käkade godis och genast var allt bättre,
jag saknar gemenskapen av att alltid ha er där..
men sen så var det något som hände, även om vi hade lovat varandra att vi skulle finnas där för varandra för alltid så blev det verkligen inte så..
jag är så hemskt ledsen över det,
för att jag tänker ständigt på det som gick fel.. vad var det som gick fel, var det något som man hade gjort som fgjorde att man inte ville fortsätta att umgås.. ?!
ingen vet ..
sedan så är det ju den där bästisen,
jag har haft tre riktiga bästisar om man ska säga så .. den första var helt sjukt underbar, vi gjorde liksom ALLT tillsammans, och det var verkligen viiii! men sedan så växte vi liksom ifrån varandra, det var verkligen så naturligt som vi växte ifrån varandra, vi är dock fortfarande vänner, och har skit kul tillsammans,
bästis nummer två, vi var verkligen gjorda för varandra, säg någonting som vi inte gjorde tillsammans.. vi gjorde ALLT Tillsammans, vi gick igenom allt tillsammans bra dagar och dåliga dagar, vad som än hände så stöttade vi verkligen varandra till 1000000 % ...och vi sa alltid till varandra att ingen kille skulle komma ímellan oss. men vad hände?! jo en kille kom imellan oss :( ! that sucks!
bästis nummer tre.. deam i miss you!
jag vet inte vad som hände här det bara blev som det blev !
hon ändrade stil och allt gick åt helvete !
tyvärr!
Men en som alltid har varit med mig det är ju Chebib!
han finns där alltid, tack vännen <3
men så tänker jag så..
att visst fasen är det sorligt att allt detta har hänt! och jag saknar det verkligent iden som jag hade med dessa personerna, men kom igen !
det finns ju så många andra!
asså jag tänker bara på alla dom kompisarna som man inte kallar bästis, är inte dom bra vänner dom också?!

måste man kalla folk bästisar?
jag vet inte hur det är med den saken..
vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sophia

Håller med dig till 100 % att det här med bästissaken är väldigt krånglig. Jag tror att det är induviduellt om man vill kalla någon för bästis eller inte. Men jag tror att det har blivit som en grej - att man är bästisar när man kan snacka om allt och personerna vet allting om varandra. Men samtidigt så tycker jag bästis bara är en benämning av en person som man älskar väldigt högt, vilket man gör med alla sina vänner? Ellerhur?

2008-07-27 @ 20:01:07
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0