Jag förstår inte,

Nu får ni rätta mig om jag har fel..
men asså är det inte så att om man vill ha kontakten med någon så ska man höra av sig,
och om man då alltid hör av sig, kan inte den andra då höra av sig någon gång?
eller ..
om personen inte gör det, är det då ett bevis på att personen inte vill ha kontakten eller?
som vanligt så överdriverj ag nog,
det brukar vara så när det är något,
men det finns inget mer som stör mig ..
för mig är det självklart att man ska höra av sig till personer som man bryr sig om,
eller är det bara jag som tycker det?
om man får ett sms är det inte självklart då att man svarar om man har pengar? ..
det kan störa mig så enormt mycket,
det känns som att jag nu hädanefter ska skita i att höra av mig till folk som inte hör av sig till mig,
för jag pallar inte mer !!!
verkligen inte ..

nej nu är det slut dampat..
Sophia tog fram sin gitarr och nu ska jag sitta och lyssna på det,
för hon är typ bäst!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på din favoritbild i min blogg, om du vill.

2008-07-09 @ 17:18:22
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Håller helt med dig gumman...=) kram!

2008-07-09 @ 20:53:42
Postat av: Sophia

Jag är typ inte alls bäst :D

Älskar dig <3

2008-07-10 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0