aajdå!

SORRY!
jag har inte skrivit på jääätte länge,
men min data har varit i sönder och jag har inte haft så mycket tid,
det är ju sommarlov och allt!
men shit, egentligen varför sitter jag här och har en bortförklaring till varför jag inte har skrivit?
en blogg är väl till för att skriva i när man känenr för det?!
aaaja, min är det iaf!

haha, jag har nog haft dom mest underbar veckorna i mitt liv nu på senaste tiden,
jag har umgåtts med mina underbar vänner,
jag har umgåtts med min pojkvän och jag har skaffat comviq!
OCH JAG HAAR HAFT SÅ KUL!
Jag har insett att mina vänner betyder så sjukt mycket för mig nu,
det som skrämmer mig är hur många som man egentligen kommer att hålla kontkaten med nu när vi har slutat,
jag vet inte alls vem som kommer att vara min vän nu när jag tar studenten om 3 år !
det är skrämmande om man frågar mig , men samtidigt så måste man ju leva i nuet eller vad säger ni?

Jag saknar faktiskt Linnea, såååååå mycket !
shit det var så längesen! vi måste träffas snart vännen,
och min syster är ju inte hemma, och jag vet inte men jag sajabr henne så mycket!
jag vill attt hon ska komma hem!

Och Sophia, efter denna helgen så SKA cvi träffas!
SAKNAR DIG ! <33

Måste sova nu,
nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh. jag saknar dig med!

galet, nu är det ju sommarlov och vi borde ha tid att ses :< snart! hjärta.

2008-06-20 @ 00:46:48
Postat av: Josefine

Saknar dig men jätte mycket. Är överlycklig för att vi ska träffas idag :) <3

2008-06-21 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0