var är solen?

nu jädrar börjar jag få liide ångest asså..
var är solen?
skulle det inte bli fint väder nu i sommar,
kommer ni ihåg för några veckor sedan då det var så sjukt fint väder?
och då sa metrologerna attd et kommer att hålla i sig nu hela sommaren och att det absolut inte kommer att bli som förra sommaren,
men vad hände? jo det blev precis som förra sommaren,
visst hela sommaren har inte gått men jag känner på mig att det kommer att forsätta att vara skit väder.
och nu helt plötsligt så säger metrologerna att det kommer att hålla i sig?!

ahh.. all min färg är borta,
och man kan inte bada för att det är för kallt ( iaf för en badkruka som jag, som int rbadar om det inte är 20 grader)..
Men detta skit väder ska inte få förstöra min underbara sommar,
nu ska vi ha det så kul eller hur kompisar?!
någon som är sugen på danmark snart?
shoppingtur på burlöv,
eller en middag på jensenböffhus?
det måste vi snart göra !

snart är det GÖTEEET ! =D


puss ,
ha världens bästa sommar, trotts vädret!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag är på!

Köpenhamn, burlöv , middag!

<3333

2008-06-22 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0