your a part of my life

vad ska man göra?! ...
just nu så är jah väldigt besviken både på mig och på andra,
jag är inte i en otroligt rolig situation just nu,
och nej jag tycker inte synd om mig själv..

Det ända som jag förväntar mig av folk är att dom ska glädjas åt mig,
men det är tyvärr väldigt få som har gjort det,
istället så har det varit negatvia komentarer, så som att det kommer inte bli bra, eller
varför?
var tog all stöd vägen?
jag vet att det blir lite rörigt nu,
men asså det är såhär, att jag är i denna speciella situationen mycket svag,
jag vet inte vad jag ska lita på för att jag vet inte om jag har något att lita på ,
jag vet inte vad jag verkligen vill, utan jag väljer istället att påverkas av vad mina kompisar
säger,
det är sååå fel jag vet,
men just nu vet jag inte vad som är rätt, är det rätt att följa hjärtat och leva sitt liv?
eller ska man lyssna på kompisarna som säger att det inte är lönt att försöka?
JAG VET INTE!
jag är sååå rädd att göra fel, jag vill inte att det ska bli fel jag vill att alla ska vara lyckliga..

ussh nej,
det kommer antagligen att sluta med att jag fäljer mitt hjärta,
för att jag tror inte att jag kommer att kunan förlåta mig själv om jag
gör inte skulle göra det,
jag är kär , jag är verkligen det,
och det är klart att det har varit upp och ner, men jag tror på att det kommer
att gå bra, och är inte det viktigaste?
snälla, jag vill bara att alla ska försöka att vara glada för min skull,
för en sak som är säkert det är att ni vänner betyder!

tack alla som alltid finns där för mig ,
och som verkligen lägger ner tid på att förstå mig !
taack !

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag är jätteglad för din skull gumman coh finns här. Klart att du ska följa ditt hjärta. Riktiga vänner dömmer inte, dem stöttar! Älskar dig. Puss

2008-06-05 @ 08:57:34
Postat av: Sophia

Follow your heart.
And I will be that person you can hang on to.
You will always be a part of me :)

2008-06-05 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0