Äntligen skaffat blogg!

Nu har jag då äntligen skaffat mig en blogg!
Jag har sagt hur länge som hellst att jag ska skaffa mig en blogg
och nu äntligen!

Iaf..
Idag så har det väl varit en ganska så bra dag tycker jag !
Dagen började med en ganska så seg busstur,
när man kom till skolan så var det morgonpromenad, och
det var så sjukt drygt och kallt!
Sedan så hade men syslöjd och det var ganska kul
faktiskt !
På eftermiddagen så var det föreläsning,
så sjukt bra var den!
Aaja, sedan bar det av till
stan med Nora!
treevliigt!

Ha det så bra puss!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Kommer vara trogen läsare!!!

2008-05-13 @ 19:11:08
Postat av: Jangenmo

Noterat!:D

2008-05-14 @ 16:47:27
URL: http://jangenmo.blogg.se
Postat av: Linnéa

Gud vad kul! :D

2008-05-14 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0