även dåliga dagar kan man göra bra!

Ussh vad det är hemskt väder ute,
det är kallt och det regnar så otroligt mycket,
min dag började inte så bra men !

Mamma kom in och väckte mig lite innan min klocka skulle ringa,
som vanligt så blev jag sur för att någon väcker mig,
men hon ville bara säga att det regnade ute och att hon istället hade
lagt fram pengar till oss så att vi kunde åka buss istället,
hon ville även berätta att hon satte på tevatten till mig så att jag fick
i mig något varmt, hon ville helt enkelt vaar snäll och min mamma vet
precis hur man gör för att vara snäll, just därför älskar jag henne !

gick till bussen och träffade då på en så alltid glad jessica !
underbart att åka buss med henne på morgonen för att hon
har alltid något nytt att berätta, !

kom till skolan och möttes av Sophia,
asså fyfan vad jag hade saknat henne när jag träffade henne idag,
det är helt sjukt,
det har bara gått två dagar sedan jag träffade henne !
hihi !

förmiddagen i skolan rullade på , jag fick gjort allt jag skulle,
sedan så satt vi och sjöng och snackade liide folk, så sjukt
härligt var det !
Eftermiddagen så gjorde jag ingenting om mansäger så,
Lina kom in till oss och snackade med oss, och hjälpte oss
med allt ifrån kärlek till projket !
Elisabeth kom också in och snackade med oss och vi började
att snacka om bröllop och alla berättade gladeligen om deras
upplevelser när det gäller bröllop!

Missade sedan bussen på centalen SÅKLART !
satt och lyssnade på liide musik och drömde mig bort,
bort till dom dagarna när allt var så bra mellan dig och mig,
när jag var sådär lycklig som ingen annan kan vara,
men drömmen avslutades plötsligt när bussen kom,
och in på studengatan så kom Linnea,
och vi har ingen lugn stund tillsammans,
jag ljuger inte om vi satt ioch skrattade i en halvtimme!
haha du är underbar vännen !

& nu så sitter jag här med Mettes mammas bullar,
en kopp te, jag inviger koppen som jag ficka v min saknade kusin iösterrike
och tänker lide på henne,
Jag sitter här och myser med Emils stora tröja som jag bara älsakr,
och inser då att jag är så tacksam för att jag har alla underbara människor
runt om mig,
tack !


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahhahhaha, roligaste bussresan på länge! :D

2008-05-26 @ 16:59:34
Postat av: Kusinen

Hade Maria skickat den med posten...??? =)

2008-05-26 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0