Huvudvärk & Rugby

Haha,
det har varit en väldigt bra dag !
Tycker jag ändå !
jag vaknade på strålande humör,
för en gång skull,
och jag kände bara att denna dagen kommer att bli toppen bra !
åkte till skolan med Juan och Suzane i öronen, och skrattar till
liide då och då,
haha
när man kom till skolan så möttes man som vanligt av världens
bästa sophia, som även idag var på bra humör ! ( som vanligt )
Gick  in och hade matte, ahh det är så kul !
Efter Matten så skulle jag ha slöjd men jag valde att arbeta med
projektet istället och det gick bra,
sedan var det då vår favoritstund på dagen LUNCH * NOOOT*
Idag så bestämde vi oss för att det var rotfruktsbajs ,
moget va ?!
hahahha
vi drog till maxi och handlade istället, hah det är så kul innan alla
har bestämt sig, man kan stå där i evigheter för att bestäma om man
ska ha en bulle med korn eller ost, hahaha
Sedan var det idrott, och Tobbe, Leo och Ossian skulle ha passet och vi skulle
spela rugby vet inte hru det stavas, men det var så sjjukt kul,
hahah jag har nog aldrig haft ett så roligt idrottspass,
hahaah
sedan bar det in till stan med systern min ,
kollade klänning ioch så,
när man kom hem så gjorde man sig en jordgubbssmoootie !
AHHHH gooooott !
sedan blev det plugg, och kolla på bonde söker fru!

jag är så glad,
har fått kontakten med gamla kompisar igen!
<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

BONDE SÖKER FRU?!?!!??! HAR DET BÖRJAT? :O :O

2008-05-22 @ 07:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0