jag blir så laack!

nu måste jag verkligen skriva av mig för jag är såååå sjukt irriterad !
Jag blir så lack på alla människor som tror att dom kan styra över andra,
och deras känslor och alla som är så sjukt egoistiska !

Jag snackar självklart om kärleken, dens värld!
Det är inte alltid en dans på rosor att vara kär det vet varenda jäkel!
men det blir vad man gör det till !
Vissa människor tycks tro att dom kan styra över den andra och dens liv
bara för att dom är tillsammans,
det ska alltid vara som dom vill, det ska alltid vara dom som bestämmer,
man ska göra det som dom känner för,
och man ska kunna säga precis vad fan vad vill till sin partner, och då tror
man att den andra bara ska tacka och ta emot!
shhiiiit !
vad tror dom att man är ?!
hajar inte dom att man blir så sjukt sårad när dom säger precis vad dom vill till en
som att " jag älsakr inte dig mer" , okej ska jag bara tacka och ta emot det och sen
ska allt vara bra igen ?!
jag hajar inte det!
alla är vi människor med känslor,
när man är kär så blir man så blind för verkligeheten har jag märk,
man gör allt för att den andra ska må bra,
säger den till en att hopaps så gör man det,
det är säkert många som tänker att jag är inte så ?!
men så är alla , medvetet eller omedvetet !
Och jag kan tycka att et är okej , om båda är så en tid ibörjan av ett
förhållande, men när det bara 'är den ena som är det, och den andra
skiter fullständigt i vilket då har det gått över gränsen, ska den andra
låta sig bli uttnyttjad?!

Kom igen, det jag vill ha sagt med detta klyddiga inlägg är att folk måste
börja tänka på vad det är som händer runt om dom, man kan inte leva i sin
fantasivärld så länge!
kom igen tillåt inte att din partner gör som dom vill med er!
KOM IGEN det är ni inte världa ! tro mig !

& Andre, du är för go, du kommer att klara detta vännen!

Puss på er , komentera gärna om det är totalt fel det jag skrev om !

Kommentarer
Postat av: Sophia

Apsolut en väldigt bra blogg!
Älskar hur du får ner i bloggen hur dina känslor är.
Man sitter nästan och bara: JAA! SHIIT!
Väldigt bra!

2008-05-18 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0