Kärleken är livets lek ?

ussh ..
Jag måste bara passa på och be om ursäkt för hur jag har varit under dagen,
det har helt enkelt inte varit min dag, ingenting har gått rätt för mig idag,
jag är trött, har mycket i skolan och kärleken gör ont,
jag vet att det är många som tänker att  man inte kan skylla på dessa tre anledningar
som jag har gjort, och jag vet att jag inte kan göra det heller, men vad ska jag göra?!
jag vet helt seriöst inte vad jag ska säga annars, för det är verkligen dessa tre anledningar
som har gjort att jag har känt och varit som jag har varit idag ,
när jag skriver detta är så är jag inte ute efter att någon ska tycka synd om mig,
VERKLIGEN inte, men jag vill bara få ut det som ömmer i hjärtat !

Jag hör ständigt folk säga, " vem har sagt att kärlek ska vara lätt?" ,
och det är sant, vem är det som har sagt det?! men samtidigt vem
är det som har sagt att den ska vara svår?
Jag hade mitt livkärlek för bara några veckor sedan,
jag hade den personen som jag älskade mest på denna jorden vid min
sida, jag visste att han stöttade mig i allt som jag gjorde på ett eller annat sätt,
jag visste att om vi bråkade eller om något gick fel mellan oss så kunde en kram
lös adet mesta, jag kände heöt enkelt trygghet i hans famn,
jag gjorde verkligen inte,
och helt plötsligt så tar allt slut,
bara så ..
vi har gått igenom mycket tillsammans, både bra och dåliga saker, och vi har
verkligen klarat det men det gjorde vi tydligen inte mer ,
det kändes som att n¨ågon satte em nål i mitt hjärta, och denna nålen är faktiskt
kvar..
Jag har inte min trygghet i hans famn mer, jag kan inte läsa alla hans sms som han har
skickat till mig om och om igen och tänka att han är min,
det går inte mer,
efter niio underbara månader tillsammans så allt som var så självklart är inte självklart längre,
fine, jag har kanske lagt ner allt för mycket tid av dessa nio månaderna på honom,
men jag själv inser inte det, jag har byggt min värld för honom,
kalla det att överdriva om du vill, men så är jag !
Jag vill så gärna kunna komma över detta,
jag vill kuna gå vidare och säga fan vad jag är glad,
men jag har så svårt för det, för jag vill ibte ljuga för mig själv ,
jag vill inte det !
Men för varje dag som går så tänker jag mer och mer på att det aldrig kommer att bli vi igen,
jag kommer inte kunna känna denn tryggheten hos han mer, och det ömmer i hjärtat..
det gör verkligen det !
Vem vet, kärleken är kanske livet lekt för dig ?

Jag håller långsamt på att bygga upp mig själv igen,
jag gör verkligen det och jag försöker, jag vill att
alla som umgås och träffar mig varje dag ska
veta det !

Jag är samtidigt så tacksam för alla vänner som alltid finns där, jag behöver inte säga
att jag mår dåligt för att dom ska finnas där,
Sophia har fått en j'vla komentar av mig idag som hon verkligen inte var värd,
förlåt jag vet att det var fel av mig men jag hoppas inneerligt att vi förstår mig, och
du behöver inte accpera det men det ska du inte göra,
tack för allt stöd och all tid som du lägger ner på mig Sophia ,
det värmer, och i framtiden så kommer jag verkligen att se det !
Jag vet om det,
Jag älskar dig ! <3

jag har precis suttit ner och snackat med min pappa och min syster,
Och har kommit fram till ganska så bra saker,
och jag livar att jag kommer alltid att finnas där för min syster,
vad som är händer,
det är verkligen hon och jag mot världen!
Tack så otroligt mycket pappa för att du fick oss att inse detta <3


Kommentarer
Postat av: Sophia

Louiiiiseee :)

2008-05-21 @ 08:23:14
Postat av: Sophia

You don't need to apolozie.
I will always be on your side

2008-05-21 @ 08:23:59
Postat av: PAPPA

ATT SITTA NER OCH PRATA I LUGN OCH RO OM LIVET ÄR KANON, det som inte dödar dig gör dig starkare....ÄLSKAR DIG /PAPPA

2008-05-26 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0