kärlekens alla sidor!

Kärlekkärlekkärlek,
det är ett mycket stort ämne för mig just nu kan jag känna,
Det har hänt så mycket innom kärlekens värld för mig på
så kort tid,
Om man bara går tillbaka några månader när jag var nykär,
jag kommer så väl ihåg känslan och allt, och jag kände på mig
att det kommer att hålla länge mellan dig och mig, också fick det
så häftigt slut..
Jag har nog inte riktigt hängt med, att jag har förlorat den som jag
älskar mer är någon annan!
Men jag snackar inte bara kärlek till pojkvän,
utan kärlek till vännerna!
För trotts allt så har ju vännerna varit med och hjälpt mig igenom
förhållande efter förhållande, och jag fattar inte att dom orkar egentligen
det är allt dom som får lyssna på när kärlekn inte går bra,
det är alltid dom som måste komma på något vettigt att säga så att
man kan blir glad,
jag avgudar er verkligen,
och tack för all hjälp !
Kärleken till familjen är OTROLIG!
min kära faror ringde idag och snackade med mig, och jag bliir såååå
glad! hon bryr sig så mycket och hon är så go!

Jag har insett att jag snart kommer att förlora liide till av min kärlek och det
är kärleken till skolan, då menar jag inte alla läxor och sånt ,
utan kärleken till kompisar och skolkamraterna som man har på skolan,
jag har insett att det är snart som alla ska gå skilda vägar,
vissa kommer att bli framgångsrika vissa kommer det bara gå skit för,
men jag hoppas inerliggt att vi kommer att hålla kontakten på något sätt,
iaf, hälsa på stan!

Var tvungen att skriva av mig liide!

Älskar dig Sophia, jag vet om att du kommer att klara detta jag tror på dig!
<3

Kommentarer
Postat av: Kusinen

klart du får....kom när du vill..(vad händer till helgen?? hör av dig vi e hemma om du vil komma då
=) )

2008-05-14 @ 22:02:31
Postat av: Sophia

Mycket bra och välskriven blogg, louise!
Forsätt så :)

2008-05-15 @ 07:20:31
Postat av: Erik

Underbar blogg tjejen kommer vara kul att läsa om dej ! ;)

hahah "vissa kommer det att gå skit för" bra att du är alrigt sånt gillar vi :)
KÄRLEK TILL DEJ!

2008-05-15 @ 18:08:36
URL: http://eriano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0