Mååste skriva liide om dagen!

Asså denna dagen har varit så sjukt underbar , men den har samtidigt gått så sjukt fort !
började med att jag steg upp vid haklv tolv imorse, jag kunde inte sova längre för att jag hade så sjukt ont i min ben sen vi gick igår, det kändes som jag hade träningverk blandat med växtvärk, så sjukt hemskt var det, så jag steg upp och lagade frukost till familjen,
käkade då sedan frukost och ringde sedan Sophia,
fixade ig och stack till bussen meed jossan !
Sedan så träffade vi Sophia och tillsammans så gick vi till Limhamns folkets hus och kollade på dansuppvisningen so jag skrev om tidigare,
sjuuuukt bra!
och jag vill börja dansa och jag ska verkligen göra det ! haha
Efter det så följde vi josefine tilll bussen och vi cyklade hem till sophia,
fick ett samtal precis när vi hade kommit innanför dörren av josefine som sa att jag hade hennes pengar och att jag måste skynda mig till busshållsplatsen för att bussen kommer snart.
så det var bara att kasta sig på cykeln och lämna pengarna,
sedan när vi kom tillbaka så ko Sophias kompios Sahar,
sjukt go tjej!
och vi käkade gott, och hade det sjukt trevligt!
&  nu sitter jag här och ska snart sova, väntar på att sophia ska bli klar i badrummet!

Goonatt och puss !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0