en dag till,

ännu en dag då man är sjuk, inget vidare men det går förhoppningsvis snart över! :)

Idag har jag gjort lite nytta faktiskt,
jag har fixat med disken också har jag fixat tvätten idag,  inget vidare kul ..
men det är sånt som måste göras,
förutom det så har jag kollat på OTH ,
och det får mig alltid att börja tänka,
jag tänker på den vänskapen som dom har, det är det där lilla gänget som alltid håller ihop i vått och torrt, även om dom bråkar och hatar varandra ibland så finns vänskapen alltid kvar,
kärleken dom har, den är ju underbar!
Nästan alla killar där är som gentlemen, herregud!
om det bara vore så på riktigt, en kille som ställer upp för en till 100% , som ser direkt på en när man inte mår bra utan att man behöver säga något, en kille som bara älskar en över allt annat och verkligen inte skämms för att säga det,
relationen till familjen också, den är ju underbar..
dom pratar om allt, och även om det inte är ens egna mamma så känns det som sin egna..
vänner kan prata med någon annans mamma utan några problem..
men sen så måste man ju vakna upp och inse att det bara är en serie..
tyvärr!

aaja, lite små tankar ifrån Louise,
har ni inte själv känt att man vill leva i den där serien?

Kommentarer
Postat av: Sophia

åh herregud vilken fin överraskning Louise, Tack så hemskt mycket för din fina blogg. blev helt rörd, känner mig helt speciell som är med på din sida. Tacktack! Du gjorde min kväll! Krya på dig gumman! ses snart<33

2008-11-06 @ 20:24:20
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0