humör, och väder!

Jag har verkligen kommit på en sak,
asså mitt humör det är som vädret är ute,
man märker ju själv att på hösten så är vädret det mest skumma som finns, ena dagen så är det jätte fint väder,
men nästa dag så regnar det och är allmänt piss!

samma är det med mjitt humör,
ena dagen så kan jag vara jätte stark och inte ta någon skit ifrån någon, utan jag är verkligen på strålande humör hela dagen, och jag skämtar och livet leker allmänt,
dagen efter så kan det vara tvärtom,
då är jag på piss humör, allt som alla säger sårar, jag tar massa skit ifrån alla och jag försvarar inte mig på samma sätt,!
ena dagen så kan jag sitta och skratta åt vad alla har sagt under dagen,
och nästa dag så sitter jag och gråter över det !
detta är verkliegn skumt!

men det är nog inte bara jag som har kommit på att det är såhär på hösten,
det är en mörk period, det är mörkt när man stiger upp på morgonen och sen så är det mörkt när man kommer hem ifrån skolan,
men jag har ett tips,
när det är en sånhär tråkig dag så ska man vara ute i solen så mycket som möjligt på dagen när det väl är ljust,
och sen när man kommer hem efter skolan så ska man ta värsta mysdagen!
man ska dricka massor med te, kolla på favorit filmen gånger om igen!
sen så är man fit for fight igen! :)

Igår var piss dagen för mig,
och idag så vaknade jag när det var ljust och jag kände redan att detta är en dag då jag är stark!

ha en bra dag vänner :)

TACK EMIL FÖR ATT DU FINNS!

Kommentarer
Postat av: Sophia

HÖRRU! extremt jobbig text att läsa! Vad sägs som att byta teckensnitt?

2008-11-14 @ 10:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0