mysdag nummer ett!

Det känns verkligen som att det kommer att bli en riktig mysdag idag,
allt känns så mys!
steg upp tidigt, ska snart ta mig till skolan,
efter skolan så blir det fika med min moster, det ska bli riktigt mys!

också är det ju mindre än en månad till julafton,
kan det bli bättre?
jag älskar verkligen julen, det är något speciellt med julen,
det är tända ljus, man har sin närmaste familj runt om sig hela tiden,
det är massor med bak så som pepparkakor och lussebullar,
också har man kanske en famn att känna sig tygg i också, som man kan hålla om när man känner att något går fel.
och jag bara längtar tills jullovet,
jag och Daniel har berstämt att vi ska ha det roligaste jullovet någonsin,
vi ska åka skridskor, dricka varma koppen och ha filmkvällar och snöbollskrig,
mys!

idag så blir det favoritlåten på hela buss resan,
också kanske smsa några kompisar och betyder lite extra!
bra start på dagen med frukost med mamma,
underbart!


Hej mitt vinterland, nu är jag här!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Ska du träffa min mor i dag??? Kul! Ha det så trevligt! Kram vi får ses snart....

2008-11-25 @ 10:27:34
URL: http://malincasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0