one more time,

Jag trodde verkligen att det var slut med allt skit med kompisar,
men ack så fel man kan ha,

min stora fråga är hur mycket man ska ställa upp för en kompis som aldrig ger något tillbaka,
för mig så handlar en vänskap om att ge och ta,  inte om att en ska ge hela tiden och den andra ska bara ta emot..

Det är verkligen inte ofta som jag blir besviken eller sur, men nu är jag verkligen det!
jag fattar inte hur en person kan bete sig så,
det är helt otroligt!
Jag har gjort så mycket för denna personen, jag har verkligen stöttat henne trotts att jag inte har kännt henne så bra, jag har gett henne råd, jag har gjort allt för att hon ska må bra, och detta är allt man får tillbaka?
en jävla massa skit,

det känns som att du tror att detta är en tävling,
men det är det verkligen inte!
du kan sluta tävla mot mig i allt, för att jag vill inte tävla!
Du försöker att tävla med mig när det gäller vänner, skolan och kärlek!
det räcker verkligen nu, jag är inte intresserad!

och om du tycker något om mig,
sluta att berätta det för alla andra och kom och berätta det för mig istället!

Kommentarer
Postat av: S

<3

2008-11-21 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0