SMS

Jag har bara en fråga som ni kanske kan svara på,
varför ska man smsa en kompis och bry sig om hur dom mår,
när dom inte svarar?
Varför ska man då fortsätta att bry som en person som aldrig bryr sig tillbaka,
detta kan göra mig ganska besviken,
för att det minsta jag tycker att man kan göra det är att svara på ett sms om någon nu har brytt sig,
det tar ungefär 22 sekunder att svara på ett sms,
så att säga att man har haft mycket att göra, det är bara bull shit i många fall!

har man inte pengar på sin mobil så finns det så många andra sätt att höra av sig,
man kan skriva på msn och säga att man inte har pengar,
man kan skriva på bdb eller ringa upp en från någon annan mobil,
problemet är bara att det är ingen som bryr sig om att göra det,
det är ingen person som orkar låna någon annans mobil,
utan istället så skiter man i det!
Jag kan inte förstå det, jag tycker att det är så repektlöst!

jag försöker att sms och bry mig om dom flesta varje dag,
jag tycker att sms är en jätte bra sak för att det ska vara smidigt att höra av sig,
jag kanske smsar 15 stycken och frågar hur det är , och av dom 15 så är det kanske 5 som svarar,
jag ger upp nu!

Jag slutar bry mig nu snart,
bryr inte ni er mer om mig då ger jag nästan upp!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men det handlar inte heller om att "behöva" eller "måste" höra av varandra varje dag bara för att man har mobil eller kan sms:a. Men jag håller med dig, man blir trött på det om det är upprepande tillfällen.

2008-11-29 @ 20:47:36
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag hade nog skickat ett sms hade personen i fråga inte svarat mig hae jag inte brytt mig och skriva fler sms innan den personen skickade sms till mig först =)

2008-12-02 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0