två olika personer,

hmm,
jag har kommit och tänka på en sak idag..
det finns nog ingen i denna världen som är lik den andra,
egentligen innest inne så är vi alla vars en person..
varför har alla så svårt att respektera det ? alla har vi olika åsikter och handlingar ..

jag är tvilling, och inte ens jag och min syster är lika..
det är klart att vi är kanske lika till utseendet men inte till insidan,

den första reaktionen som jag och min syster brukar få är att vi är skiiit lika och att man inte kan se någn skillnad på oss, men sen när man väl har lärt känna varandra så är vii såå olika,
innan så har jag och min syster alltid blivit behandlade som att vi är likadana människor, som att vi sitter ihop!
om jag bråkade med mig då kunde våra vänner bli sura på min syster också, och anledningen som dom hade när man frågade varför, det var " men ni är ju tvillingar" ..
haha lite patetiskt,

Jag och min syster har gått i samma skola innan, haft alla lektioner tillsammans, vi har haft samma lärare, vi har haft samma vänner och vi har gjort allt tillsammans, och det är klart att det kan vara roligt!
men i den långa längden så blir det jobbigt,
nu när vi brjade på gymnasiet så började vi på olika skolan och det har förändrats oss så mycket,
vi har inte samma lärare vilket gör att läraren ser mig som den som jag är, inte samma vänner vilket är sjukt härligt, jag har mina vänner och hon har sina , underbart!

Det som jag vill säga det är att jag är så trött på folk som blir upprörda för att man inte har samma åsikt som den andra,
alla är vi olika, även vi tvillingar är olika!

jagt ycker personligen att det behövs mer folk där ute som vågar att stå upp för sin åsikt !!


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Ni har alltid varit olika för mig...lite svårt o skilja på er som bebisar bara....=)

2008-11-05 @ 18:54:11
Postat av: Josefine

<333

2008-11-05 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0