den där vänskapen,

avundsjuka är nog det värsta som finns,
jag accpterar att man är avundsjuk men bara det inte går ut äver någon annan,
det är inte alltid så lätt att hantera sin avundsjuka, och det förstår jag ..
men nu har det gått för långt,

jag trodde inte att detta skulle hända,
att jag skulle må såå här dåligt över det som du sa till mig ,
varför är det jag som ska ta denna skiten?
varför pratar du inte med mig om vad du känner?

man kan säga att jag har blivit lurad,
jag trodde att allt var jätte bra, jag har mått så bra på senaste tiden,
jag har fått nya vänner, och nya utmaningar..
allt har varit så bra !
tills nu ..

Jag trodde att du var en vän som var öppen,
som inte brydde sig så mycket om vad andra sa, att du kunde var ärlig mot mig och säga som det var,
men tydligen inte,
jag trodde stenhårt på vår vänskap,
jag gjorde det, och jag offrade allt för dig, jag gjorde det verkligen,
jag mådde bra av att vara med dig, trotts att du var en ny vän för mig,
det kändes som att det var du och jag mot världen,
och jag har trivts så bra med dina vänner och din omgivning,
jag har kännt mig så välkommen av alla dina vänner,
och vi har verkligen klickat,
jag trodde inte att avundsjuka skulle uppkomma,
jag trodde att du visste om att du var den som betydde mest,
även om du är en ny vän så har du varit allt för mig,
du har alltid fått mig att må bra, ALLTID ..
varför nu detta?
för att du mår dåligt, varför ser du inte mig som en vän, du ser mig som en fiende,
varför?

allt jag vill är dig väl,
men varför sårar du mig så ?
hur mycket skit ska jag behöva ta ifrån dig?
berätta för mig snälla vad detta handlar om,
jag är såå förvirrad..


Kommentarer
Postat av: Julia

jag förstår ju att det är mig det är till?! och det är verkligen inte såhär hårt jag har tagit allt, det är verkligen inte på denna nivån jag har uppfattat det!! jag vet att allt har blivit lite knäppt nu på senaste, men du betyder ju lika mycket, och avundsjuka skulle jag nog inte kalla det för.. du vet om att det är du och jag mot världen och att du betyder exakt lika mycket för mig som innan, du vet också om att jag också alltid ALLTID mår bra i din närvaro! du borde inte ta det så hårt. för när du väl kommit in i mitt liv så försvinner du inte så snabbt! jag säger inte att jag är avundsjuk bara att det har kännts knäppt att du umgåts så mycket med "mina" vänner.. det är väldigt svårt att förklara, och jag tycker vi tar det någon dag på en promenad!!! för du vännen, vad som än händer så betyder du många massor för mig!! kom ihåg det!!!

2008-10-31 @ 02:17:24
Postat av: s

<3

2008-10-31 @ 12:31:56
Postat av: Julia (:

den här vänskapen är då en som betyder mycket för mig!

2008-10-31 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0