förlåt grabbar

okej,
idag i skolan så kommer Jönne fram till mig och säger att jag
typ sågar killar i min blogg,
och det är verkligen inte meningen, vad hemskt det kändes när han sa det,
asså ja det är väl dags för mig att be om ursäkt och förklara situationen,

det är såhär,
anledningen till att jag har varit så negativ till killar i min blogg är för att jag har
blivit vääldigt mycket särad på senaste tiden av just killar,
och jag vet att det är fel att dra andra över samma gräns,
men det är såå svårt att inte göra det,
när man blir sårad av den killen som man älskar mest på denna jorden,
så är det lätt att säga att " men alla killar är likadana" ..

det är nog inte bara jag som ahr använt mig av denna repliken, eller?!
det är faktiskt så att det är inte alltid tjejer förstår sig på er killar,
för att tjejer kommer ifrån Venus och ni killar ifrån Mars och det är inte meningen att vi ska vara överens med allt,

Tjejer tänker på ett helt annat sätt än vad killar gör,
och jag säger inte att det är fel!
verkligen inte, det är bra att tänka olika,
men förlåt för att jag har "sågat" er , verkligen inte meningen,
som sagt lätt att dra alal över samma kam !

Känner dú att du har fått det förlåt och förklaringen som du behöver Jönne ? =D

Kommentarer
Postat av: Jönne

hehe :P ja jo , nu är jag nöjd =)tacktack louiiisseee :D haha ;P

2008-10-14 @ 21:05:18
Postat av: Anonym

Vi kan diskutera olikheter mellan killar och tjejer om du vill till och med hur dom tänker. Hitta mig så lösser vi detta

2008-10-15 @ 11:13:58
Postat av: hahah ellinoer

hahahahhahaaa

2008-10-15 @ 18:52:05
Postat av: Anonym

hahahahhahaaa

2008-10-15 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0