är det såhär det känns..

Shit,
nu går man verkligen på gymnasiet,
heelt sinnes!
& allt har då gått så sjukt bra, har kommit in i klassen jätte bra, trivs med nästan alla lärare, trivs med schemat och jag har fått såååå många nya vänner,
och jag verkligen älskar det!

Jag lever verkligen hur underbart som hellst nu, träffar kompisar heela tiden,
festar lite sisådär, går i skolan och har sjukt ball,
men där är ett problem som hela tiden tär på mig,

problemet är tiden, jag har knappt tid till mina gamla kompisar mer,
det blir inte det, utan jag går i skolan kommer hem, pluggar käkar och sover,
ibland så kanske man käkar med några ifrån min klass, ibland så träffar man någon av dom nya vännerna,
och ibland så är man bara hemma..
men det är det ,
det känns verkligen som att jag har svikit mina "gamla" vänner,
det låter så dumt att kalla dom "gamla" men hoppas att ni förstår vad jag menar..
jag vill så gärna ha tid med alla, och jag vill verkligen att alla ska känna att jag har det,
men det har varit så sjukt mycket med det nya, det är så mycket som man ska komma in i ..
jag ber verkligen om ursäkt för er som har kännt att jag inte har haft tillräckligt med tid till er.
ni vet om att jag tänker på er allltid,
och jag  hoppas att det kan bli bättre med tiden ! ..

hoppas att ni förstår mig,
jag älskar er verkligen, och innest inne så vet jag om att mina äkta vänner kommer att stå kvar vid min sida,
och det är det ända som betyder <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tiderna förändras, och det är viktigt att inse att det gör det, Det måste få lov att ändra sig annars fungerar ingenting. Vi har nu inte träffat varandra på snart 2 Månader, 8 veckor. Vi som nästan alltid träffade varje varje helg. Vänner får lämna plats åt nya vänner och se det ifrån den ljusa sidan. Jag är glad över att du har nya vänner, och att du trivs så bra som du säger att du gör. Vi ses snart, Promise!<3

2008-09-25 @ 17:10:53
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag känner exakt lika dant, och kunde inte besktivit det bättre själv !!!

2008-09-28 @ 14:39:43
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0