sinnes !

haha igår var det en helt otroligt sjuk dag,haha
det hände faktiskt ganska så m ycket, hah jag ska förklara !

dagen igår den började då med att julias mamma kom in och väckte oss halv två,
heeelt sjukt vi hade i och för sig varit ute ganska så sent dagen innan,
såå vi steg upp och åt frulle med henne familj och då fick jag reda på ite om vad som skulle hända under dagen,
efter frullen så gick jag och julia och fixade oss till kukturnatten,
sedan så åkte vi iväg med julias pappa och krillis in till Erikshjälpen i lund,
väl på erikshjälpen så fick jag se dom kläderna som jag skulle ha på mig under modevisningen,
fick dock em chock när jag fick reda på att jag skulle gå två gånger, haha!
När vi hade provat kläderna så började vi att öva på att gå, och sedan så blev det en sjukt härlig fika efter det,
haha.. på något konstigt sätt så kom vi in på att snacka om att  jag är bäst, haha så vänder det sig en 10 åring om och säger att jag inte alls är bäst utan att det är hon som är det, haha och jag och julia& krillis börjar självklart att skratta, det såg så sjukt kul ut, vi visste inte vart hon kom ifrån :P
iaf.. efter fikan så började vi fixa med smink och hår och tillslut kläder,
när det var klart så började modevsningenm,
piiiinsamt var det ska jag säga er,
gick in och sådär med mina kläder, och sen så visste jag inte om vart jag skulle gå efteråt ,
så jag försökte att hitta julia och såg att hon stod och bytade om i ett cafe brevid, så jag sprang in dr och bytte om till nästa omgång,
och den var också ganska så lyckad, hahah!
iaf, när modeshowen var slut så träffade vi Frida, Moa, Kim och Daniel och gick till macedonkan och käkade,
efter att vi hade käkat så ställde vi oss på ett torg och väntade på frida och dom på att ta bussen till malmö,
vl på bussen så ringde vi Mattias och sa att vi var påväg,
vi skulle på en fest i Limhman,
hah vi kände dock inte hans om hade den men det löste sig !
när vi kom dit först så var det liite pinsamt, trodde inte att jag kände någon där,
men det visade sig sedan att jag kände en jälva massa som var därm sjukt kul faktiskt!
hahha , iaf... kvällen blev väldigt lyckad behöver inte gå in på detaljer, menmen!
johan kom och hämtade oss vid fyra något! tackar till *johan!

ha en bra dag!
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Kukturnatten" ????

2008-09-21 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0