16/4-09

                                                         
 
alex, jag vet inte hur jag ska börja eller sluta. Men jag får nog skriva mest vad jag känner.
Jag träffade dig för ungfär två år sedan på ett kalas, och jag föll direkt.
Fast det var inte direkt som jag isåg att jag faktiskt började att bli kär,
utan det var en kväll efter att jag hade varit med dig hela dagen ,  jag kom hem och la mig på min säng.
Satte på radion och bara tänkte, helt plötsligt när låten " om VI inte" spelades, det var då jag insåg att jag
faktiskt började bli kär, och det var på riktigt denna gången.
Sedan den dagen så har jag varit kär i dig, det är ingen annan i denna världen som kan ta den platsen som
du har i mitt hjärta.
När jag är med dig nu för tiden så har jag en känsla av trygghet med mig, vart vi än är.
Det känns som att ingenting kan skada mig eller såra mig. Det känns precis som att du skyddar mig i allt och
det är så skönt. Jag vill alltid ha det så!
Jag vet om att jag är en väldigt svartsjuk person, och jag blir det väldigt lätt på dig och dina vänner.
Och jag har inte förens nu förstått varför jag blir det, jag blir ju det självklart för att jag är såå rädd att förlora dig.
Jag har förlorat dig 2 gånger, och det räcker. ALDRIG mer, och det har jag lovat mig själv.
Jag kommer att kämpa för oss ändå in i det sista det kan jag lova dig.
snart 20 månader har jag spenderat med dig, och det är ingenting som jag ångrar. verkligen inte!
vi har gjort så mycket tillsammans, som expempelvis släktmiddagar, GÅÅTTT från Staffanstorp till Malmö,
födelsedagar och alla hjärtans dag.
åh, det är så underbart att vara kär!
Nu borde jag nog sluta skriva, haha annars så hade jag kunnat att skriva hela dagen om hur mycket jag älsakr dig,
och vad jag känner för dig.
jag älskar dig verkligen Alexander jon Brannefalk, alltid du och jag <3

Kommentarer
Postat av: trofast källa

så vackert det var=)tror att alex känner exakt likadant om inte mer han brukar prata om hur mycket han älskar dig till mig och jag sitter där och lyssnar det tar aldrig slut kan nog prata om dig i 1- 2 timmar om ingen avbryter. och han älskar dig oerhört mycket louise marie lagesson!!!<3<3<3<3

2009-04-16 @ 10:21:30
Postat av: Sofia

Vad sött ! :)

2009-05-03 @ 14:19:06
URL: http://sofiiastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0