24/4-09

nu är det såhär, att Louise har slutat att spela fotboll igen.
Fast denna gången så slutade jag då i Klagshamn,
där var allt för dålig stämmning i laget, inga träningar som passade mig.
och det är verkligen inget lag för mig..!
det började med att jag blev irriterad på en match då det var för mycket negativt på plan,
då bestämde jag mig att aldrig spela med de igen.
Men tack för tiden tillsammans =)

Och självklart så klarar jag mig inte utan fotboll och träning, det är allt för viktigt för mig.
Men så är det såhär att min kära lärare berättade om hennes gym där hon håller pass,
och där ska jag och några av mina vänner börja att träna tillsammans varje vecka.
Och sen är det såhär att Min kära vän Mathias, han har ju snackat med jesper och de
ska nu starta ett damkorpen lag åt mig och mina vänner och lite till.. fan vad underbart!
jag har fantamig vänner som ställer upp för en, TACK FISEN!

Så nu är det såhär att alla ni tjejer som vill spela korpen, ni behöver inte ha spelat innan,
utan att det är meningen att vi ska ha kul tillsammans, hör av er till mig så fixar vi det! =D

Så nu är sommaren räddad, med tränign fotboll och jobb helt underbart! :D


Kommentarer
Postat av: FISEN

Ställer alltid upp för dig fisen! Korpen nästa! =D <33

2009-04-24 @ 21:22:39
URL: http://kungmatte.blogg.se/
Postat av: Sophia

JAG ÄR FAN PÅ ASSÅ!!!! :D:D:D:DD:<3

2009-04-24 @ 21:44:15
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0