26/4-09

sedan jag var liten så har jag alltid drömt om att en
dag gifta mig med en man som jag verkligen älskar.
Och det ska inte vara ett litet bröllop utan det ska vara enormt,
och alla ska vara där, min klänning ska vara ursnygg och det ska vara
vita och rosa rosor i kyrkan. Allt ska vara perfekt och jag ska
få vara prinsessa för en dag.

Detta är nog i och för sig något som många har drömt om sedan de
var små. Men en sak som jag har tänkt på nu under många år
det är att jag vill hitta någon som jag kan se en framtid med.
Någon som jag kan uppnå mina mål här i livet med,
någon som alltid finns där för en och någon som det alltid går att prata med.
I detta fallet så pratar jag inte om vänner för de kommer alltid att ha en speciell
plats innom mig. Jag pratar om kärlek.

Nu i helgen så har jag varit hemma hos min pojkvän,
och jag har verkligen kännt av känslan av att han vill jag göra
allt med. Och även om det känns löjligt så känns det som att
jag ser en framtid för oss tillsammans. För att det som är absolut prio ett
när jag ska välja make, det är trygghet. och det finns det när jag
är med honom.
åh en helt underbar känsla. =)
älskar dig alex <3

s.ä.g. i.n.t.e. a.t.t. .d.u. .s.a.k.n.a.r. .m.i.g. .o.c.h. .s.e.d.a.n. .i.n.t.e. .g.ö.r. .n.å.g.o.t. .å.t. .d.e.t.
s.ä.g. .i.n.t.e. .a.t.t. .j.a.g. .ä.r. .d.e.n. .b.ä.s.t.a. .d.u. .h.a.r. .o.m. .d.u. .s.e.d.a.n. .i.n.t.e. .k.a.n. .v.i.s.a. .d.e.t.
s.ä.g. .i.n.t.e. .a.t.t. .d.u. .ä.l.s.k.a.r. .m.i.g. .o.m. .d.u. .i.n.t.e. .m.e.n.a.r. .d.e.t. .o.c.h. .k.a.n. .v.i.s.a. .d.e.t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0