28/4-09

Idag så har det verkligen varit alla möjliga känslor i mig,
och det har verkligen varit en sådan tänkar dag som man kan
ha ibland.
Känslorna som jag har kännt idag det är allt ifrån besviken, kärlek, glädje,
falskhet och att jag inte riktigt räcker till.

Besviken började väl imorse, det är inte alltid som jag tycker att det är helt okej
att man snackar skit om någon person, och sedan så är man med denna människa.
Och självklart så är vi alla olika, och vi alla tycker olika kanske tycker någon där ute
att det är okej. Men jag kan inte låta bli att tänka på " tänk om denna människa snackar skit
om mig också och sen är hon/han med mig ändå ? "

Kärlek så måste jag ge all kredit till min pojkvän, han har fått mig att le på ett speciellt
sätt idag. Det är det jag älskar honom för, han vet knepet för att få mig att le på det där
sättet.

Glädje, det har varit mycket sånt idag ändå. Har haft det sjukt kul idag, det gick jätte bra när jag
byggde naglar idag, och vi hade riktigt trevligt. Det var jätte kul att sitta på skolan och ringa med Erdal,
hahah !

Falskhet, det hör väl in lite i den första. För att jag blir besviken på människor som gör så som jag beskrev.

Att jag inte riktigt räcker till, jag har otroligt mycket vänner som jag jätte grna vill hinna med och träffa.
Jag vill verkligen, men det känns som att allt annat kommer före så som jobb.
och så ska det verkligen inte vara jag vet, och nu har jag inga fler ursäkter längre..
Det känns som att folk tröttnar snabbt på att umgås med mig för att jag har så mycket för mig hela tiden..
och jag vet inte vad jag ska säga eller göra..

aja, det var allt för mig.
Hoppas att ni har haft en fin dag. :)

Kommentarer
Postat av: FISEN

Kommer aldrig tröttna på att umgås med dig fisen! <33

2009-04-28 @ 22:44:34
URL: http://kungmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0