2/12-09

En fin vän ringde precis till mig, för att hon hade sett att jag var sjuk på facebook,
också tänkte hon att hon skulle ringa mig för att fråga hur det var.
åh vad glad man blir då. det känns så bra att få en sån enkel bekräftelse på att
någon bryr sig. så glad jag blir.

annars så ligger jag nerbäddad, mår inte alls bra. plus att jag har sjukt mycket i
skolan. men vänner det är mindre än 16 dagar till jullovet, så man kan nog stå ut.
just nu så är det mest ledsamma i mitt liv att mitt te har kallnat, och att det inte
kommer att vara gott att dricka. haha!
annars så har jag en fin pojkvän som kom och överraskade mig igår, och som stannade
idag bara för att jag var sjuk så att han kunde ta hand om mig. det uppskattas. verkligen.

nu ska Lasse och Mellan få sjunga för mig i en timme eller två. sedan ska jag ta hand om min
fina matteläxa som ligger och osar ångest bredvid min säng.

aja,
hoppas att ni har haft en fin dag.

" du säger väl till om jag ska gå? .. Du säger till "

Kommentarer
Postat av: juullleeebuullleee

MAAAHAHA:) jag gillar dig din lilla gris :)

2009-12-03 @ 11:12:47
URL: http://citybonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0