15/2

funderar starkt på att sluta blogga.


Kommentarer
Postat av: Linnéa.

NEEEEEJ! Jag älskar din blogg.

iih. en del av mitt sätt att hålla koll på hur du har det när det går flera veckor mellan gångerna vi ses. :)dessutom är dina tankar kanonbra och fler borde ta del av dem!

2009-02-15 @ 19:08:35
Postat av: Anonym

sluta inte.. :(

2009-02-15 @ 19:45:57
Postat av: ellinoer :D

Nej, det tycker jag verkligen inte. Fasst vi antingen träffas eller pratat varje dag så är det ändå kul att läsa ! Det är en order och en order är till fär att lydas som jag alltid brukar säga ! pusstönt

2009-02-15 @ 20:09:57
Postat av: Ellebellebus=)

Tycker jag inte! Bara om anledning är din egen och inte på grund av ngn annan. Som sagt man ska bara göra det man själv vill! Men då e det bra att testa med en paus och inte sluta helt? =) Det är ju som en dagbok liksom, många minnen! Pusspådig <33

2009-02-15 @ 20:38:12
URL: http://dumochdummare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0