26/2-09

åh, nu vet jag vad det är jag har glömt.
jag har haft känslan ändå sedan förra fredagen,
och jag har verkligen inte kommit på vad det är jag har glömt.
Men nu klickade det,
jag har ju glömmt Ebbas födelsedag, hon fyllde ju år den 20:onde :(
åh, förlåtförlåtförlåt!

Det är så hemskt när man glömmer något sånt,
jag känner mig lite för självupptagen.
Men det går nog över, och Ebba ska nog förlåta mig! :)
det tror jag nog!

Jag vaknade upp med känslan av att något inte var som det skulle idag,
det kändes inte bra liksom.
Ni kanske också har haft känslan av att det inte är så bra mellan dig och
din pojkvän/flickvän eller mellan dig och dina kompisar?
Det är iaf den känslan som jag har, utan att nämna namn.
Det värsta är inte att jag har den känslan, utan det värsta är att den andra
inte märker det,  utan agerar som vanligt.
jag har försökt att ta upp det men hon/han säger att det inte är något.
Det är då jag tänker att det bara är jag som är lite konstig.
haha!
åh, måste nog ta tag i denna känslan,
min mage är inte alltid att lita på. Man säger ju att man ska lita på
magkänslan, men den är inte min bäste vän. Den sviker mig ibland!
haha!

Aja,
ville bara berätta det,
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0