inget slår det.

då var det måndag morgon igen,
lovely måndag!
med en ny vecka vilket innebär,
nya utmaningar, nya möjlgíheter..!

Och det är precis vad som kommer att hända idag, jag är extra taggad inför denna dagen
i och med att det är första träningen idag..!
jag har inte rört en fotboll på ungeför 2 år, men ändå så ska jag börja spela idag igen.
I ett riktigt lag med riktigt lagkamrater..!

Igår var det en alldedeles underbar dag,
började med att jessica sov här,
pappa väckte oss också åkte vi och köpte
fotbollsutrustning till mig!
Sedan så åkte vi hem och åt en underbart god frukost,
och drck te.
Mitt i frukosten så kom Sophia,
vi åt upp lite snabbt och sedan så följde vi jessica till bussen.
Efter en lång promenad hem så fixade vi lite kaffe och te,
sedan så blev det många timmars snack innan det bar av in
till stan vid sju tiden.
In till stan åkte då Linnea, jag , josefine, Robin, Mette och Sophia
för att möta upp Emelie och alex inne i stan och sedan ta en av
våra berömmda kvällsfikor!
lika mysigt som alltid, och det är såå skönt att kunna sitta med några av sina närmaste
vänner och bara prata av sig!
helt undebart, detta ska jag iaf leva på heeela veckan lång!

ha en bra dag vänner!

ps. Sophia du är något speciellt för mig, du lyser upp dagen när den är som gråast!


Kommentarer
Postat av: Anonym

awe :) tack så mycket<3 orden värmer!

2009-02-02 @ 15:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0