tröttdag.

Idag så är det en dag då Louise är trött på nästan allt,
och då brukar det inte vara en toppen dag tyvärr..!
så nu ska jag bara skriva av mig på det som jag är trött på.

Det första som jag är trött på det är att bli jämförd med människor.
Det finns inget värre än när någon skulle påstå något som att
" din syster är bättre i tyska än vad du är, varför det".
Det är klart att ibörjan så kan man ta det med glimten i ögat,
men efter ett tag så går tyvärr inte det mer, man måste inse
att jag och Josefine är två olika människor som tycker och tänker
helt olika.

Det andra som jag är trött på idag det är falska människor,
jag förstår inte varför man överger sin bäste vän bara för att
man skulle skaffa tjej/kille.
Den biten fungerar inte för mig, för trots allt så är det väl
så att det är kompisarna som går före killen/tjejen, eller?

Det tredje som jag är trött på det är kylan ute,
kylan har nämligen gjort mig extremt förkyld.
Jag tyckte att jag tog på mig tillräckligt när jag nu
har börjat att träna ute, men ack så fel Louise hade.!
Hals ont + rinnig näsa = Louise

Det fjärde och nog det sista som ni orkar läsa det är nog
att vissa människor inte kan inse att alla har vi olika
åsikter, och vissa människor väljer att vara tyst
när man uttrycker dom , medans andra gärna låter
andra ta del av dom.
Och i den sista katogorin där hittar vi Louise..
Jag vet att det kanske inte alltid är bra att säga
vissa saker, att man ibland kanske måste vara tyst.
Men jag står verkligen för det som jag tycker och tänker
och för den delen säger. Skulle det bli konsekvenser
då kan ni vara säkra på att jag tar dom då.
Jag trodde iaf att man kunde uttrycka sina känslor
och sina tankar när man träffar sina bästa vänner eller
är med familjen,
och vissa går det med och andra inte.
Det har jag lärt mig idag..!

Aaja,
tack för mig och hoppas att ni har en piggdag och
inte en tröttdag som Louise..!

Kommentarer
Postat av: S

bara så du vet, no matter what. jag kommer aldrig överge dig.

2009-02-05 @ 18:29:23
Postat av: ellinoerfjant

..men så kom Ellinoer och då blev denna kalla vinter kväll varm igen när Louise och Ellinoer äntligen fick spendera lite kvalitetstid tsm ! snipp snapp snut så var sagan slut ! / er sago tant ellinoer

2009-02-06 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0