2009.

nu var så 2008 över,
och shit vad man har hunnit med mycket på det året.
Jag har börjat gymnasiet, många nya kompisar och dock många nya problem,
jag har hittat min stora kärlek igen, och allt är såå bra,
jag har hunnit att börja jobba lite smått och åhh vad mycket ..!
En sak som jag dock är mindre stolt över det är att jag inte har hunnit med
att träffa alla gamla kompisar lika mycket som jag hade önskat att jag hade gjort.. :(
tiden har helt enkelt inte räckt till..!
Under 2008 så har jag även hittat mig själv på ett sätt som jag aldrig trodde,
jag har insett vad mina svaga sidor är och jag har fått upp synen för mina starka sidor..
Jag har även insett vilka "kompisar" som utnyttjar som svaga sidorna för att få mer uppmärksamhet
till dom själva ..!
jag har insett vad jag vill göra fram över och hur jag ska ta mig fram här i livet,
en stor del som har fallit på plats för mig det är min syster, vi har kommit varandra så närar vanadra,
och det är nog sedan vi började på vars en skola, nu känns vi som en igen..! underbart!
Jag har även varit ganska så dum nu under detta året,
och det är något som man inser nu efteråt, jag har inte riktigt varit mig själv..
jag har tagit för mycket skit som jag aldrig annars skulle ta,
och jag har umgåts med personer som inte riktigt gör  så att jag mår bra, utan jag mår bara sämre,
och nu är det verkligen dags att ta tag i det ..! ALDRIG MER ..!
Men det har självklart även varit nyttigt för mig att umgås med dessa människor för att inse at jag aldrig mer kommer
att göra det.!

Men nu jävlar är det 2009 mina vänner,
och detta året ska bli hur bra som hellst,
det ska bli mycket fest, många roliga minnen med mina äkta vänner..!
åhh, vad jag längtar .. nu börjar jag med nya mål för detta året,
och nya utmaningar.. !
och jag hoppas självklart att det kan vara jag och alex hela detta året också,
gud vad jag älskar honom..!

det var allt,
puss och kram.!

Kommentarer
Postat av: Juulia :)

TIhihihi nu har jag lääääsit!:) och jag älskar dig, och jag hoppas bara att 2009 ska bli ett bra år!:) och en bra nystart, du förstår!:) Jag älskar dig, kom ihåg det!!!!<3

2009-01-02 @ 14:40:34
URL: http://juliacasspe.blogg.se/
Postat av: Sophia

keep smilin keep shinin, know that you can always count on me.. for sure..that's what friends are for! skit i engelskan för du vet vad jag menar :D<3

2009-01-02 @ 17:45:27
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0