blogg.

jag har varit så dålig på att uppdatera i min blogg nu på senaste tiden,
men det är nog för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om, och jag vet
inte vad ni vill läsa om..
men jag ska försöka att bli bättre på den biten..!

min helg har varit sjukt bram trots allt prat.
åkte till alex i fredags och där så snackade vi en massa och passade Hugo,
gick och la oss ganska så tidigt för jag var sjukt trött!
på lördagen så gick vi upp tidigt för att alex skulle spela handlboll,
så vi åkte och kollade på den,
efter handbollen så åkte jag och alexs pappa och handlade och sen lagade vi mat.
på kvällen så b ar det av hem till kedde och dom spleade xbox och jag sov (a)..
på söndagen så blev det match igen, och sen pizza med några ifrån laget,
och sen hem till Malmö..!

och nu var det måndag igen,
och det är bara tre veckor tills lovet!
yeaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0