nu vet jag!

Nu vet jag vad jag vill bli när jag blir äldre,
jag kollade på programet advokaterna igår.. och då blev jag ännu mer säker
på att det är det som jag vill bli!

det är klart att det är ju mycket plugg och så för att bli det, och det är många
år i ting och så,
men jag tror ändå att det är värt det!
när jag brukar disskutera detta så brukar det komma fram
" så du ska försvara någon som har mördat en annan person" ..
men det är ju inte brottet som man försvarar utan det är ju personen
som gör det..
och det lärde jag mig igår på det programet!

Det är inte alltid man vet vad man vill och inte vill,
men nu är jag nästa säker.,.
från att velat bli vetrenär, till delfinskötare, till optieker till reviser,
och nu ADVOKAT!

Yeaah , here i come!
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sophia

försvars advokat? :(

2009-01-28 @ 06:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0