nu vet jag.

jag skriver ofta här i min blogg om hur mycket en människa kan ta,
hur mycket skit kan man ta tills att det bara tar slut, tills att man känner
den där spärren innom sig, den som säger " nu får det verkligen vara nog" ..

Om jag ska vara helt ärlig nu så trodde jag inte att jag hade den spärren,
jag trodde att allt går över efter ett tag, man smälter det mesta och man inser
att det är inte lönt att gå och tänka på det eller ödsla någon tid på det,
jag har alltid tänkt för mig själv att jag aldrig kommer att nå den punkten i mitt
liv då jag bara känner att nu räcker det,
jag har alltid kämpat för att inte nå den, och har alltså alltid tänkt att det löser sig,
det är inte så stort som du tror Louise..

men idag så upplevde jag den där punkten i mitt liv då jag bara kände att
nu får det vara nog, nu tar jag inte mer..!
Det var kanske inte rätt tillfälle, det var kanske inte rätt person att snacka om ,
jag vet inte.. men det var bara nog..!
nu tar jag inte mer skit ifrån er,
jag har tagit såå mycket av er, ni har nog inte själv tänkt på det, inte vet jag.!
men jag trodde att jag kände iaf dig bättre än vad jag gjorde..!

Jag tror att du själv känner igen dig som det handlar om,
och jag skrek på dig.. det gjorde jag..!
Jag sa dom sakerna som jag ville ha sagt, för aldrig så har någon
knäckt mig så, aldrig..!

nu har jag upplevt känslan som säger " en gång, aldrig mer" ..
och det är verkligen så,
nu är det Louise som står upp för sig själv och säger vad hon tycker,
och jag ska verkligen bara umgås med dom som får mig att må bra.. !

Kommentarer
Postat av: du vet vem det räcker..

Jag vet att det är mig det är till, och du vet vem jag är, det räcker så.



Jag vet också att vi inte tänker lika, jag vet att delar av det du säger är exakt så och jag håller med dig det är skit!!! Du ska inte tro att jag inte förstår dig för det gör jag! och jag har tänkt på detta länge, idag var inte dagen så allt skulle komma men det var dock dagen jag blev chockad. DÄRFÖR frågade jag dig! Jar litar på dig ju, det var ju därför! Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag kommer inte sluta kämpa och jag kommer inte sluta bevisa för dig att du är en äkta vän, och att jag med är det till dig, trots att jag vet du är nära på att ge upp oss nu, men du.. du och jag lousie du och jag! Det är så det ska var! och utan dig så tror jag helt ärligt inte att det blir någon mig!!!<3

2009-01-02 @ 21:00:53
Postat av: Sophia

just call me ffs! vad är nu detta?

jag har sagt till dig, ta inte skit.

jag har väntat på detta, ditt skrik!

Dina ord som säger ifrån!

låt ingen trycka ner dig!

du klarar detta okej?

om inte du skriker, så skriker jag.

jag kan lova dig, jag sitter inte tyst.

jag har varit tyst för länge, ser jag dig ledsen

pågrund av dom igen, så lovar jag dig - dom har snackat för sista gången. Du vet var jag finns, vi ses när vi ses.

2009-01-03 @ 01:31:00
Postat av: Sophia

just call me ffs! vad är nu detta?

jag har sagt till dig, ta inte skit.

jag har väntat på detta, ditt skrik!

Dina ord som säger ifrån!

låt ingen trycka ner dig!

du klarar detta okej?

om inte du skriker, så skriker jag.

jag kan lova dig, jag sitter inte tyst.

jag har varit tyst för länge, ser jag dig ledsen

pågrund av dom igen, så lovar jag dig - dom har snackat för sista gången. Du vet var jag finns, vi ses när vi ses.

2009-01-03 @ 01:31:09
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Sophia

Sorry, inte meningen att det skulle komma två gånger xD

2009-01-03 @ 01:31:48
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0