paradiset.

nu sitter jag här med en varm kopp te, och drömmer mig bort.
Tankarna går till ett varmt och vackert paradis någonstans där
alla mina vänner befinner sig, och då är det alla dom där äkta vännerna.
Det finns abslout inga problem i detta paradis alla har sina pojkvänner och sina
närmaste vänner med sig,
och alla gör allt tillsammans.
Tjejerna gör tjejsaker tillsammans så som att shoppa, fika och laga mat medans killarna
gör det som dom ska göra, så som allt tekniskt, spelar alla möjliga sporter och alla är glada och nöjda.
Det finns inte en ända som inte lever sitt liv precis så som dom vill ha det!
Det som vi alla har tillsammans det är käleken, det är ingen i dettta paradis som är ensam,
även om man inte har pojkvän eller flickvän så är man abslout inte ensam,
man har alla vänner runt om sig som gör alllt för en!

nu måste jag vakna upp ur min dröm och dricka upp mitt te och sedan bege mig till skolan,
men jag kan inte låta bli att tänka, tänk om det var såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0