skolan.

Jaha då hade man gått dom två första dagarna på vårterminen nu,
och bara höra någon säga att det är vårtermin det klingar bra i mina öron.
För det innebär att det är snart vår, löven kommer på träden igen,
solen är framme när man går till skolan och man blir mycketmycket piggare!

Dom två första dagarna i skolan alltså,
hm.. det innebär för mig tre helt m´nya ämne som man har gått igenom, Naturkunskap, företagsekonomi och Svenska!
Det innebär även halvtidsresultut med dom lärare som jag har extra långa kurser med, och det innebär ett argt utbrott ifrån Louise Lagesson!

Om jag ska vara ärlig så har jag saknat skolan en liten stund på lovet, och jag har saknat alla rutiner som man har, man går och lägger sig i tid, kommer upp i tid, äter när man kommer hem, pluggat och så vidare.!
det är så skönt att man har börjat att komma in i dom igen!

Fast jag saknar ju redan LOOV! Friheten med lov, och all tid som man har till vänner och annat.
Men det är ju snart lov igen mina vänner och det är bara att blika framåt mot det,
det är bara 6 och en hlv vecka kvar..
Det klarar vi!

Ushnej,
nu ska jag gå upp och väcka pappsen som ska köra mig till idrotten idag!
Tihi,
ha en bra dag allihop jag skriver nog i eftermiddag igen! :)

Kommentarer
Postat av: s

Jag saknar dig :(

2009-01-14 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0