städ&fynd

Nu har jag och mamma städat undan i källaren,
och det var kul man hittade en massa saker. haha!
Men det som jag verkligen fastnade för det var en dikt som min gamla
syslöjds lärare i sexan skrev till vår klass , och den är vacker
så jag tänkte att jag skulle låta er ta del av den..

Hoppas ingen nu sitter helt slött,
För min stora gåva är att Er klass mött.
Ni är änglar från ovan!

Tros skratt, snack och konflikt,
jag satte mig och skrev denna dikt.
Till änglar från ovan!

Ni har gett mig en härlig tid,
hoppas ni sexan nu slutar i frid.
Ni Änglar från ovan!

Ett ord på vägen jag Er vill ge,
Bara ni kan påvkera vad i framtiden ske,
Så tänkt efter före- Ni änglar från ovan


Denna dikten kommer jag verkligen att bära med mig..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0