vänskap.

man brukar säga att gammal kärlek aldrig rostar, men så är det bannemej med vänskap
också, det har jag insett nu under lovet..!

Jag har nästan under hela detta underbara lov träffat gamla vänner ( om man får kalla dom det)
Detta är verkligen vänner som jag har ungåtts med hur länge som hellst med.
Det som är mest fantastiskt det är att även om vi inte har träffats på ett tag och även om jag inte har
varit världens bästa på att höra av mig så har jag inte glidit ifrån er så mycket som jag trodde att
jag hade gjort, och det är underbart!
Ibland så är det bara så skönt att träffa vänner som man vet hur dom är, och dom vet hur jag är. Dom vet
precis hur jag agerar i vissa lägen och dom vet precis min åsikt och man behöver liksom inte förklara
alla saker ifrån början för att dom vet om hur det var från början för att dom har hängt med så länge.
Detta är alltså vänner som kan läsa mig som en bok, och det är verkligen skönt!

Idag så träffade jag världens underbaraste Annica i stan och vi bestämde oss för att ta en långfika,
och herregud vad det behövdes.. det har hänt så mycket för oss båda och det var så skönt att man bara
kunde prata av sig..
och shit vad jag hade saknat henne..!

Och nu är det nog .. nu är det Louise som ska börja ägna sig mer åt mina vänner som har hängt med ett
antal år..!
självklart ska jag ha tid med alla nya vänner också, men jag ska hitta den underbara balansen igen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0