12/7-09

nu var det verkligen längesedan jag skrev.
haha!

på senaste tiden så har jag, jobbat sjukt mycket. haha som vanligt!
Sedan så har jag bokat en resa till Tunisen med min pojkvän, och vi åker den 5 augusti.
läääängtar.

jag har även varit hos bästaste Sophia, där det var grillfest.
Det var mycket trevligt, kunde dock inte var där så jättte länge för att jag skulle jobba dagen efter.
Men tack för allt, och tack alla trevliga människor.

Igår så var jag hemma hois Carolina och hade lite filmkväll med några av mina kompisar och några av
hennes kompisar.
Det var också väldigt trevligt. :)

Nu ska jag snart åka in till stan och träffa julllebulle, för det var sjukt längesedan!

jag lovar att bli bättre på att skriva! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0