13/7-09

När alla började att prata om Twilight så visste jag inte ens vad det var,
jag hade ingen aning om att det fanns en film som hette det och att den
baserade sig på en rad av bäcker.
Av det som jag hörde av mina kompisar så var det en helt underbar film och
bäckerna var ännu bättre, det verkade nästan lite overkligt att alla älskade denna
film och böckerna. Också var det då Edward som alla verkade helt förälskade i.
Jag fick ju självklart se filmen för att se om det som alla pratade om var sant.
när jag såg filmen första gången så tyckte jag inte att Edward var så jätte snygg
som alla påstod att han var, och filmen var inte så jätte bra.
Men efter att ha sett den ett antal gånger så insåg jag att den var väldigt bra.

av en ren slump så hade min kompis bäckerna hemma, och det är egentligen inte min stil
på bok-sort. men jag var så fäst vid filmen så jag var ju tvungen att se om böckerna var lika bra
som filmen var. Nu läser jag den första boken och jag kan inte släppa den!
det går inte.

Edward blir bara mer och mer snygg för varje kapitel som man läser, man ser han som spelar Edward i filmen
framför sig, och tänker bara på hur underbar han är. åh!!
älskar den boken.

Tänk om det fanns en kille som han i verkligheten, han säger det rätta precis i det läget
som man som tjej vill höra det. också är han ju en grymt gentleman!
åh.

alla hade rätt, filmen är bra men den första boken är bättre!


Kommentarer
Postat av: best friend

håller på med en ny header till dig, haha. beräknas vara klar om några dagar men kan fixa den uppe i sundsvall. fick ju den bärbara datorn igår. älskar dig <3

2009-07-14 @ 09:21:06
Postat av: Gabbi

Åh ellerhur e den underbar :D Säg till när du behöver låna tvåan :D <3

2009-07-16 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0