3/7-09

Och jag hinner knappt att skriva nu när det är mitt uppe i sommaren.
det är stranden som gäller nu för tiden när man väl är ledig.
Men idag så är det jobb hela dagen, :(
inte jätte kul, för att jag saknar redan stranden!!

i helgen så ska jag servera på ett bröllop och det ser jag framemot
det ska bli jätte kul! :)
åh!

annars så är det inte så mycket mer som händer, faktiskt!
haha!

Tack för igår mina vänner, alla som var med på stranden det  var sjukt kul!
haha!:)

älskar dock alex jätte mycket, bara så att alla vet! :)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Är du inte hemma när ni ska passa lilebror på söndag och vi kommer senare för att grilla???

Kram

2009-07-03 @ 10:08:27
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0