10/6-09

åh, jag sitter verkligen här vid datan med blandade känslor.
En del av mig är besviken, besviken för att jag inte
har hunnit med det som jag borde ha gjort denna terminen i skolan.
En del av mig känns lite sorgsen i och med att två av mina favorit lärare ska sluta,
det känns inte alls kul. Varför är det alltid de bästa
lärarna som ska sluta? är det för att man ska lägga av då man är som bäst?
Men sen så kan jag inte förneka att en del av mig är så otroligt lättad,
det första året på gymnasiet är avklarat.
Det är över, nu är man igång  liksom.
Och det är ett långt och skönt sommarlov som väntar.

Mycket har för mig under denna tiden handlat om min pojkvän,
jag har varit mycket med honom.
Och det är för att jag 'r trygg med honom, och för att jag trivs så bra med honom.
synd bara att inte alla förstår de,
men det kommer nog.
I hope!
han betyder allt för mig, och jag älskar honom över allt annat.
Så är det bara!

Jag har precis avklarat en fika med Carolina, ska snart till henne igen.
Känns skönt att bara snacka ut, och hon peppar mig
otroligt mycket till att jag ska vara mig själv, ALLTID!
det är bra, jag behöver den peppen.
haha!

Nej nu ska jag pysa iväg igen.
Ha en fin dag, och Heja Sverige ikväll!

Kommentarer
Postat av: alex

Älskar dig mest hade kunnat ge bort kärlek men ändå haft för mycket:D äslkar dig älskling:D<333

2009-06-12 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0