11/6-09

nu mina kära vänner så är det SOMMARLOV,
alltså på riktigt.
Vi har hunnit med så mycket på en så kort tid!
ååh,

började på Jensen gjorde jag, och jag komer ihåg den första
dagen precis som om den vore igår.
Jag var super nervös, men jag gick ändå dit med Ellinoer så där fanns ändå en trygghet.
Jag har även haft väldigt jobbiga lektioner, då man verkligen bara känner för att bara gå ut
där ifrån och gå hem. Det har varit mycket prov som man både har lyckats på och misslyckats på.
jag har tagit framgångar och motgångar denna terminen.
Jag har även bråkat med en lärare som verkligen tog kväcken på mig, men jag har verkligen blivit
starkare över detta.

men samtidigt så har jag verkligen haft en underbar tid tillsammans med kompisarna i skolan,
vi har gjort mycket kul tillsammans. vi har tagt framgångar och motgångar tillsammans, vi har skrattat
och vi har gråtit tillsammans. En sak som är säkert det är att jag verkligen kommer att sakna vssa i klassen.

Det finns mycket som jag har ångrat under detta läsåret. Och jag ska ta nya tag till nästa termin.
Och jag ska utvkecklas otroligt mycket mer.

Till slut så vill jag bara tacka alla lärare och kompisar både i skolan och hemma, ni har gjort så att
jag har utvecklats otroligt mycket. Jag har förändrats både positivt och negativt.
Jag är glad för att jag har mina äkta vänner kvar!

Och ha nu ett underbart sommarlov allihop, och glöm nu inte att läsa min blogg.
Tihi, fast man kanske inte sitter vid datan lika mycket ! :)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Kollar din blogg varje dag....kollar du min?? Kram

2009-06-11 @ 17:19:04
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0